Terugbetalingsbeleid

Retourbeleid

Wilt u uw aankoop ruilen of retourneren? Wij helpen u graag! Ruilen of retourneren kan tot 14 dagen na de leverdatum.

Ruilen of retourneren kan snel en eenvoudig in de volgende 3 stappen:

1. Stuur ons een email op [email protected] met de reden waarom je wilt retourneren en welke producten je wilt terugsturen of omruilen. Dan zullen wij je het retourformulier doorsturen.

2.Vul het retourformulier, vul duidelijk in welke artikelen je wilt ruilen voor een andere maat of product of wilt retourneren voor je geld terug.

3. Stuur je pakket binnen 14 dagen na ontvangst terug naar ons met de vervoerder van je keuze. 

4. Na ontvangst in ons magazijn verwerken we je retourzending zo spoedig mogelijk. Onze retourafdeling houdt je via e-mail op de hoogte.

 

 

FAQ

 – Is retourneren gratis?

Retourzendingen zijn op eigen kosten, afhankelijk van de koerier en het land van waaruit u uw pakket terugstuurt. Houd er rekening mee dat retourneren naar Azie moet, en de hierbij komende kosten op kunnen lopen.


– Wat zijn de retourvoorwaarden?

Ons retourbeleid garandeert dat u uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder enige reden kunt retourneren.

Items moeten aan ons worden geretourneerd in een ongedragen en ongewassen toestand, geschikt voor wederverkoop met labels die nog steeds zijn bevestigd.

 

 

– Hoe lang duurt het om een ​​product om te ruilen?

Als u aangeeft dat u een product wilt ruilen wanneer u uw terugkeer registreert, zullen we hier onmiddellijk aan werken. Op deze manier kunnen we ervoor zorgen dat uw uitwisseling binnen een paar dagen is voltooid.

 

– Wat kan ik doen als mijn omruil product niet langer beschikbaar is?

Vraag het klantenservice team over de mogelijkheden. We zullen u een update geven wanneer we verwachten het product te kunnen leveren. Als u al uw terugkeer hebt gemaakt en het product uitverkocht, nemen we contact met u op en werken wij met u samen om een ​​oplossing te vinden.

 

– Waar kan ik mijn bestelnummer vinden om mijn terugkeer te registreren?

Uw bestelnummer is te vinden in de bevestigingsmail die u hebt ontvangen na het plaatsen van uw bestelling. Dit is een code van vijf cijfers. Als u deze e-mail niet correct hebt ontvangen, zal onze klantenservice u graag helpen.

 

– Wat moet ik doen als een product defect is of beschadigd is?

Helaas gebeurt het soms dat een product wordt beschadigd tijdens verzending of productie. We zijn natuurlijk blij om dit met je op te lossen. Stuur een bericht naar [email protected] met een foto van de klacht. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden.

 

– Wat moet ik doen als ik mijn bestelling buiten de retourperiode wil retourneren?

Vergeet niet om uw terugkeer binnen de periode van 14 dagen af ​​te leveren voordat de retourperiode verloopt. In het onwaarschijnlijke geval dat dit niet werkt, bieden wij u de mogelijkheid om het product uit te wisselen voor een vervanging of een voucher. Vraag onze klantenservice voor de mogelijkheden.

 

– Hoe lang duurt een restitutie?

We doen ons best om retourneren zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van uw terugkeer in ons magazijn versterken we het binnen 10 werkdagen. Op je track en trace dat je ontvangt met je retourzending, kun je zien wanneer het pakket is aangekomen in ons magazijn. Vanaf dan op de 10 werkdagen start. Nadat de restitutie is gedaan, ontvangt u er een bericht over. Houd er rekening mee dat het kan duren tot 3 dagen voordat de terugbetaling zichtbaar is op uw bank